6 sposobów na nagłośnienie jubileuszu kancelarii

Wieloletnie doświadczenie w świadczeniu usług to bardzo ważny atut kancelarii podatkowej, dlatego warto posługiwać się tym argumentem zarówno w informacji jak i reklamie.

Okrągłe rocznice obecności na rynku usług doradztwa podatkowego to znakomita okazja do promowania usług kancelarii lub biura. Potencjalni klienci chętniej powierzą rozliczenia swoich firm w ręce organizacji mającej wieloletnią praktykę niż nowo powstałego podmiotu, który dopiero wchodzi na rynek. A firmy obsługiwane przez kancelarię otrzymają kolejny dowód na to, że dokonali dobrego wyboru. Oto 6 propozycji instrumentów, przy pomocy których można nagłośnić jubileusz kancelarii podatkowej.

1. Jubileuszowe logo

Aby nagłaśniać okrągłą rocznicę obecności na rynku warto stworzyć okolicznościowy logotyp kancelarii. Do logo można dodać liczbę symbolizującą jubileusz, np. 5 lat, 10 lat lub rok rozpoczęcia działalności i aktualny rok, np. 2010-2015, 2005-2015. Jeśli kancelaria nie ma swojego logo można zaprojektować osobny znak jubileuszowy. Taki element graficzny powinien być wykorzystywany przy każdej formie komunikacji wychodzącej z kancelarii przez cały jubileuszowy rok, ale może być używany także później (do kolejnej okrągłej rocznicy). Stosowanie znaku przy użyciu różnych kanałów komunikacji wzmocni i utrwali przekaz.

Chcesz stworzyć jubileuszowe logo swojej kancelarii – napisz!

2. Informacja na stronie internetowej kancelarii

O jubileuszu koniecznie trzeba wspomnieć na stronie internetowej kancelarii. Nie wystarczy wzmianka w „Aktualnościach”, ponieważ z czasem zastąpią ją kolejne wpisy i stanie się niewidoczna. Dlatego lepiej dodać na stronie – jako stały element – informację o rocznicy. Może do tego posłużyć zmodyfikowane logo lub specjalny znak graficzny (patrz pkt 1).

3. Podpis (stopka maila)

Stopka e-maila – czyli obszar w dolnej części wiadomości z podpisem i danymi do kontaktu – stwarza szerokie możliwości dla promocji. Poczta elektroniczna to codzienna forma kontaktu z klientami, kontrahentami i partnerami kancelarii, dlatego błędem byłoby nie wykorzystanie jej potencjału. Jubileusz kancelarii to jedna z możliwości – można się posłużyć zmodyfikowanym na potrzeby rocznicy logo lub specjalnie na tę okazję stworzonym znakiem graficznym (patrz pkt 1).

4. Uroczyste obchody jubileuszu

Uroczystość z okazji rocznicy działalności kancelarii to kolejny skuteczny sposób na nadanie rozgłosu temu wydarzeniu. Obchody można urządzić w siedzibie biura albo w wynajętym lokalu. Wśród gości – poza kadrą kancelarii, powinni znaleźć się klienci (szczególnie kluczowi lub ci, z którymi współpraca trwa najdłużej), przedstawiciele organizacji branżowych, do których należymy, kontrahenci, partnerzy (adwokaci, notariusze, biegli rewidenci, z którymi współpracuje kancelaria), można zaprosić reprezentantów samorządu zawodowego oraz wszystkie te osoby, które przyczyniły się do rozwoju kancelarii, współpracują z nią lub w inny sposób wspierają. Informacja prasowa ze zdjęciami z uroczystości oraz krótką prezentacją kancelarii powinna być wysłana do mediów lokalnych, a fotorelację można zamieścić na własnej stronie internetowej.

5. Informacja (ogłoszenie) w lokalnej prasie

Jubileusz jest okazją do zamieszczenia w lokalnych mediach (prasie, portalach internetowych) ogłoszenia z informacją o rocznicy i podziękowaniem dla klientów za dotychczasową współpracę. W treści ogłoszenia można też zamieścić zaproszenie do współpracy dla potencjalnych klientów, ze zwięzłym wskazaniem atutów kancelarii.

6. Podziękowania dla klientów

Przy okazji rocznicy nie wolno zapominać o dotychczasowych klientach. Miłym gestem będzie wysłanie specjalnie przygotowanych na tę okazję podziękowań. Firmy z najdłuższym stażem można wyróżnić wręczając ich właścicielom podziękowania i upominki firmowe podczas uroczystych obchodów jubileuszu (patrz pkt 4).

Print Friendly, PDF & Email