Joanna Polańska-Solarz

Z wykształcenia jestem prawnikiem, ale moją największą pasją zawsze było pisanie. Mam wielkie szczęście łączyć to, co najbardziej lubię z pracą zawodową – od kilkunastu lat zajmuje się promocją, pisaniem i redakcją.

Moja ścieżka zawodowa jest nietypowa – mimo, że nie jestem doradcą podatkowym z tą branżą jestem związana już ponad 15 lat. Zaraz po ukończeniu studiów prawniczych na Uniwersytecie Jagiellońskim pracowałam w krakowskim wydawnictwie Forum Doradców Podatkowych, a następnie w Krajowej Izbie Doradców Podatkowych w Warszawie jako redaktor naczelny i specjalista do spraw wydawnictw.

Równolegle z redakcją zajmowałam się promocją. Już w 2003 r. wydałam książkę “Marketing usług doradcy podatkowego” i od tego czasu stale poszerzam swoją wiedzę z tej dziedziny. W 2014 r. ukończyłam studia podyplomowe na kierunku Public Relations na mojej macierzystej uczelni. Pracując w KIDP zajmowałam się kwestiami promocji zawodu. W 2016 r. ukazała się moja publikacja pt. “Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego“.

Od kilku lat prowadzą butikowa agencje reklamową wyspecjalizowaną w obsłudze kancelarii podatkowych i biur rachunkowych w zakresie promowania ich usług. Moją dewizą jest indywidualne podejście do każdego zlecenia i dostarczanie Klientom niepowtarzalnych projektów najwyższej jakości. Dobra komunikacja i staranne planowanie każdego projektu oraz solidność i terminowa realizacja, to moje kluczowe wartości.