SZKOLENIA dla doradców podatkowych 2016-10-12T12:42:42+00:00

PROMOCJA W MAŁEJ KANCELARII PODATKOWEJ

SZKOLENIA DLA DORADCÓW PODATKOWYCH

Już czas docenić marketing!

Tematyka marketingu wciąż jest niewystarczająco doceniana, choć większość właścicieli kancelarii podatkowych deklaruje potrzebę poszerzania wiedzy w tym zakresie. Z przyjemnością podzielę się z Państwem swoim doświadczeniem i wiedzą na temat komunikacji i promocji w trakcie szkoleń i warsztatów.

JOANNA POLAŃSKA-SOLARZ, TAXPR.PL

  • Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych na kierunku Public relations (Uniwersytet Jagielloński)
  • 15-letnie doświadczenie w branży doradztwa podatkowego
  • Redaktor naczelny Forum Doradców Podatkowych oraz Biuletynu i e-Biuletynu KIDP
  • Autorka licznych artykułów na temat promocji w branży doradztwa podatkowego oraz książki pt. “Marketing usług doradcy podatkowego”
  • Autorka bloga na temat promocji kancelarii podatkowych taxpr.pl
  • Praktyczne doświadczenie w promocji małych kancelarii podatkowych
  • Współpraca z Regionalnymi Oddziałami KIDP w zakresie promocji zawodu
Adresatami szkolenia są doradcy podatkowi prowadzący jednoosobową działalność lub właściciele małych kancelarii podatkowych.
  • Aby zdobyć lub uporządkować wiedzę na temat promocji usług doradztwa podatkowego, która jest równie ważna, jak doskonalenie wiedzy podatkowej. Aby przekonać się, że wiele działań z zakresu promocji można podjąć na własną rękę i nie musi to być koniecznie prowadzenie bloga:)
  • Przeprowadzone dotychczas szkolenia w Regionalnych Oddziałach KIDP zostały wysoko ocenione przez uczestników (zestawienia wyników ankiet są dostępne na życzenie).
  • od ogółu do szczegółu – specyfika promocji w branży podatkowej, wyjaśnienie pojęć z zakresu marketingu i promocji, wskazówki dotyczące tego, jak samodzielnie promować swoją kancelarię
  • uwzględnianie specyfiki branży doradztwa podatkowego
  • przykłady dobrych i złych praktyk w zakresie komunikacji i promocji doradców podatkowych
  • ćwiczenia warsztatowe, case studies
  • praktyczne wskazówki i rozwiązania w zakresie promocji
  • minimum teorii, maksimum praktyki, przystępny przekaz

PROMOCJA W MAŁEJ KANCELARII PODATKOWEJ

TEMATY SZKOLEŃ

Szkolenie I

MODNY TREND CZY WYMÓG RYNKU,
CZYLI JAK PROMOWAĆ USŁUGI DORADZTWA PODATKOWEGO?

ZOBACZ PROGRAM SZKOLENIA

Promocja małej kancelarii podatkowej – modny trend czy wymóg rynku, czyli dlaczego i jak promować usługi doradztwa podatkowego?
AGENDA

Szkolenie II

BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI KANCELARII, CZYLI OD CZEGO ZACZĄĆ I JAK SKUTECZNIE JĄ WDROŻYĆ?

ZOBACZ PROGRAM SZKOLENIA

Promocja w małej kancelarii podatkowej – budowanie strategii, czyli od czego zacząć i jak skutecznie wdrożyć?

AGENDA

Szkolenie III

JAK PISAĆ I MÓWIĆ, ŻEBY PRZEKONAĆ,
CZYLI POPRAWNA I EFEKTYWNA KOMUNIKACJA
W MOWIE I PIŚMIE

ZOBACZ PROGRAM SZKOLENIA

Promocja w małej kancelarii podatkowej – jak pisać i mówić, żeby przekonać, czyli poprawna i efektywna komunikacja w mowie i piśmie

AGENDA