Księga znaku Twojej firmy – łatwiej niż myślałeś!

Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej to pierwszy krok w kierunku promocji każdej firmy. Nawet jednoosobowa kancelaria podatkowa czy biuro rachunkowe mogą w prosty sposób zwiększyć swoją rozpoznawalność i budować markę.

Raz, a dobrze!

Warto poświęcić na to czas – później wystarczy już tylko konsekwentnie stosować raz wypracowane rozwiązanie. To szczególnie ważne dla nowo powstających firm. Profesjonalnie opracowany system identyfikacji wizualnej można stosować przez wiele lat, później można pomyśleć o odświeżeniu.

Dlaczego warto stworzyć księgę marki?

  • aby odróżnić i wyróżnić się na tle konkurencji,
  • aby klient łatwiej nas zapamiętał i kojarzył,
  • aby we wszystkich materiałach promujących firmę była ona prezentująca w jednolity sposób,
  • aby zwiększyć swoją widoczność on line i off line.

Jak wygląda system identyfikacji wizualnej małej firmy?

Kancelarie i biura działające na rynku od wielu lat większość części składowych systemu identyfikacji stosują na co dzień. W niektórych przypadkach wystarczy niewielkie dopracowanie przez grafika. Najprostsza księga marki obejmuje następujące elementy:

  • logotyp,
  • barwy firmowe,
  • typografia (stosowane czcionki),
  • elementy graficzne – przede wszystkim zdjęcia,
  • treści firmowe – slogany, hasła, słowa kluczowe, opisy itp.

Przeczytaj takżeWizytówka – proste i skuteczne narzędzie promocji, a tutaj o rebrandingu.

Potrzebujesz pomocy: chcesz stworzyć księgę marki dla swojej kancelarii lub biura rachunkowego?
Pora aby odświeżyć wizerunek graficzny firmy?

Zapraszam do współpracy!